MUDr. radí:
7 tipů jak zhubnout rychle a zdravě

Stále ne a ne zhubnout? Rady kamarádů nepomáhají? Nemůžete dopnout kalhoty? Držte se těchto 7 tipů a máte vyhráno.


NEJDŘÍVE SI URČÍME CÍLE JAK ZHUBNOUT A KOLIK

Než vůbec začneme hubnout, je nutné si stanovit počáteční cíle jako například; "chci zhubnout 5 kilo za měsíc". Dále je potřeba si určit styl a systém hubnutí, kupříkladu; "Budu jíst zdravě, nepřecpávat se a pravidelně cvičit". Musíme si také určit časový horizont, například způsobem; "Od zítra začínají mé 4 týdny hubnutí". Tímto způsobem jsme si vše nachystali a jsme připraveni přejít na detailnější kroky a tipy.


1. ZAČNĚTE PRAVIDELNĚ A VYDATNĚ SNÍDAT

Stále lidmi velmi opomíjená a podceňovaná. Snídaně je základ aktivního dne a odpověď na otázku "jak zhubnout" se tím velmi ulehčuje. Začněte snídat.

Je potřeba si uvědomit, že v době spánku se naše tělo mění. Hubneme, tvoří se nám svalová hmota, obnovují se nám mozkové buňky, regenerujeme aj. Tělo spotřebuje za noc mnoho důležitých živin, a proto je nutné ráno vše doplnit kvalitní a dostatečně velkou snídaní, aby náš plán "Jak zhubnout rychle a zdravě" mohl fungovat.

Jak zhubnout?

Nesmíme zapomenout, že snídaně musí obsahovat vyvážený poměr bílkovin, sacharidů a tuků. Ideální ráno dle našeho plánu hubnutí může vypadat:

    • probuzení
    • do 10ti minut od probuzení vypít studenou (ne ledovou) sklenici vody - mezi 0,3l až 0,5l
    • ranní toaleta
    • snídáme maximálně do 40 minut od probuzení - můžeme klidně dříve
    • hygiena (čištění zubů, sprcha aj. - dle libosti)

    2. POUZE ZDRAVÁ A PRAVIDELNÁ STRAVA. ŽÁDNÁ DIETA

    Náš cíl pro rychlé hubnutí je pravidelná strava po 2-3 hodinách. Věty typu "abys zhubl, musíš přestat jíst", "nežer tolik" neposloucháme a nevnímáme. Tento způsob á la"dieta - jak rychle zhubnout" se doporučoval v 90. letech minulého století.

    "Věděli jste, že dieta má až 70% podíl na jojo efektu u lidí nad 40 let? Vše se můžeš dočíst v našem dalším článku moderní dieta pro začátečníky a pokročilé.

    Je dokázáno a vyzkoušeno, že za 3 týdny si tělo na tento systém hubnutí zvykne. Pokud už nějaké kroky a tipy dodržujete, tím se čas pro dlouhodobý návyk zkracuje a vše se urychluje. Níže uvádíme zjednodušený popis velikosti proce pro každé jídlo.

    • snídaně (vydatná)
    • svačina (do hrsti)
    • oběd (vydatný)
    • svačina (do hrsti)
    • večeře (poloviční)
    • večeře 2. (do hrsti)

    3. SPORTUJTE PRAVIDELNĚ, NIKOLIV JEDNORÁZOVĚ

    Jak zhubnout bez pravidelného cvičení a sportu? Ne tak rychle, jak potřebujeme. Z tohoto důvodu je nutné zařadit do našeho plánu také pravidelný pohyb, aby si organismus navykl na větší výdej energie. Doporučujeme alespoň 3x týdně cvičit vždy s jedním volným dnem mezi jednotlivým cvičením.

    Jak zhubnout?

    "Chcete pomoci s výběrem typu cvičení přesně pro vás? Zajímá vás, která nejvíce fungují? Nechte se inspirovat naším dalším článkem o cvičení. - Jak si vybrat správné cvičení pro mne.

    Jak by měl vypadat náš ideální plán cvičení s cílem rychle zhubnout:

    • pondělí, středa + 1x o víkendu
    • úterý, čtvrtek + 1x o víkendu

4. POUŽÍVEJTE ZÁKLADNÍ DOPLŇKY STRAVY

Abychom hubnutí ještě urychlili, je na místě použít vhodné výživové doplňky, díky kterým bude tělo lépe regenerovat, tvořit svalovou hmotu a samozřejmě snižovat váhu. Nesmíme opomenout také vitamíny a minerály, které je dobré pravidelně doplňovat.

Doporučujeme tyto výživové doplňky

  • spalovač tuků (před každým cvičením)
  • protein (po cvičení)
  • vitamíny a minerály (během celého procesu hubnutí)

5. STRES JE ZABIJÁK HUBNUTÍ

Známe to všichni nebo jsme o tom určitě slyšeli. "Byla jsem ve stresu, tak jsem si koupila dortíček,... brambůrky,... bonbóny aj." Nesmí nás toto pohltit. Pak by to pro nás znamenalo zahozený čas, vyhozené peníze a další jojo efekt.

Jak zhubnout?

Stres musíme kompenzovat tím, co máme rádi. Procházka, cvičení, čas strávený s kamarády, hry, zábava, dovolená apod. ...

"Je toho na vás moc? Už se blíží pomyslná poslední kapka? Chcete se zbavit stresu? Doporučujeme přečíst náš článek o tom jak se zbavit stresu.


6. REGENERACE - MUSÍTE I ODPOČÍVAT

Odpočinek je pro naše tělo velmi důležitý. Je dobré si každý den alespoň 30 minut nechat pro sebe a své zájmy. Četba, poslech hudby, videohry, zprávy apod. A proč je důležitý?

Tělo si uvědomí, že má nedostatek regenerace a odpočinku a proto si energii bude více schovávat do tělesného tuku a nechá si ji, jak se říká, na horší časy. Proto je pro nás psychický i fyzický odpočinek velmi důležitý a při hubnutí ještě 2x tolik.

Dodržujeme tedy:

  • pravidelný spánek
  • odpočinek od pracovních povinností
  • čas na sebe a své zájmy

7. POKUD MŮŽETE, SVĚŘTE SE DO RUKOU PROFESIONÁLŮ

Ano, není toho málo. Seznam úkolů pro rychlé a zdravé hubnutí je dlouhý. Proto jako poslední bod, bychom doporučili svěřit sebe a své tělo odborníkům, kteří se o nás postarají. Musíme samozřejmě pečlivě vybírat, komu dáme možnost.

Jak zhubnout?

Kvalitní tým poradců a odborníků by se o nás měl postarat takto:

  • změří nás na bioimpedantní váze
  • vysvětlí nám naměřené hodnoty
  • připraví plán a navrhne změny pro kvalitní a rychlé hubnutí
  • a zároveň s námi budou pravidelně cvičit

Chcete zhubnout rychle a hlavně trvale? Vyzkoušejte náš Program FitLife, který je postaven na těchto 7 pravidlech. Dle slov našeho odborníka, MUDr. Miloslava Dvořáka, se jedná o jeden z nejefektivnějších fitness programů v České republice.

Jak zhubnout?

autoři článku: Petr Rada, MUDr. Miloslav Dvořák bez výslovného souhlasu autorů je přísný zákaz kopírovat jakýkoliv obsah

PŘIDEJTE SE JEŠTĚ DNES!

Zarezervujte si jednu z našich lekcí ještě dnes a přidejte se do naší FIT rodiny.

REZERVOVAT